معرفی فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک

خوب دوستان عزیز و گرامی با توجه به درخواست تعدادی از شما بزرگواران ، در این مطلب میخواهیم باتفاق یکدیگر و با استفاده از پارامترهایی که در ادامه بیان میشود فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک را شناسایی و معرفی نماییم . مسلما این انتخابها میتواند با توجه به سلایق و دیدگاههای مختلف متفاوت باشد . ولی سعی میشود این انتخابها بر اساس اصول اولیه و استاندارد خرید از یک فروشگاه و همچنین تجربه نگارنده از خرید های خود در گذشته باشد . به هر حال در طی روندی ادامه دار این معرفی و انتخاب را آپدیت خواهیم نمود .

مجددا در همین ابتدای مطلب ” معرفی فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک ” (با توجه به تعداد بسیار زیاد فروشگاهها در سطح کشور) ،  نمیتوان با قطعیت اعلام نمود که آنها در بین  همه بهترین هستند ولی این مطلب میتواند به انتخاب صحیح تر اشخاص کمک نماید .

 

مشخصه و مزایای فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک

ابتدا ببینیم فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک در کل بهتر است دارای چه ویژگی هایی باشند:

یک فروشگاه قطعات الکترونیکی خوب باید چندین ویژگی کلیدی را داشته باشد تا نیازهای مشتریان خود را به طور موثر برآورده کند. در اینجا برخی از ویژگی های مهمی که چنین فروشگاهی باید داشته باشد آورده شده است:

1. طیف گسترده ای از محصولات

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک باید طیف وسیعی از قطعات، از جمله مقاومت، خازن، ترانزیستور، آی سی، میکروکنترلر، سنسور، کانکتور و غیره را ارائه دهند.

2. تضمین کیفیت

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک برای اطمینان از صحت عملکرد و عدم اشکال ، محصولات را از تولیدکنندگان معروف و معتبر خریداری و ارایه می نماید .

3. قیمت گذاری رقابتی

قیمت‌های منصفانه و رقابتی را برای همه اقلام ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب هم برای علاقه‌مندان و هم برای حرفه‌ای‌ها تبدیل می‌کند. و در زمان هایی خاص تخفیف های واقعی و جذابی را ارایه مینماید.

4. پرسنل دارای تخصص فنی

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک ، کارکنانی را استخدام می نمایند که در زمینه الکترونیک آگاه باشند و بتوانند مشاوره و پشتیبانی ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه نمایند.

5. حضور آنلاین

یک فروشگاه آنلاین کاربر پسند با قابلیت جستجوی جامع، توضیحات دقیق محصول و مشخصات داشته باشد.سفارش آنلاین راحتی را با گزینه های پرداخت امن در اختیار کاربران قرار میدهد

6. حمل و نقل و تدارکات

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتماد را برای مطمئن شدن از تحویل به موقع قطعات و امکان پیگیری خرید ها ارائه میدهند.

7. منابع آموزشی

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای خرید بهتر خریداران را در قالب متن و یا پی دی اف جهت محصولات  مهیا می نمایند.

8. بازگشت و سیاست های گارانتی

یک گارانتی و سیاست بازپرداخت روشن و منصفانه دارد و به مشتریان امکان می دهد قطعات معیوب یا یا مغایر با درخواست شان را به راحتی  و در قالب قوانین بازگشت انعطاف پذیر ، بازگردانند.

9. ایجاد انجمن ها و پشتیبانی

فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک بخشی را در سایت خود  برای ارایه مشکلات و سوالات  ایجاد مینماید .

10. در دسترس بودن

در صورت امکان، یک فروشگاه فیزیکی منظم و دارای انبار داشته تا  مشتریان بتوانند از آن بازدید کنند. البته بنظرم  این مورد را  زیاد نمیتوان با توجه به مشکلات موجود از یک عرضه کننده قطعات الکترونیکی توقع داشت . ولی داشتن راه های تماس مختلف جهت کاربران مانند تلفن ، ایمیل ، واتساپ ،  تلگرام و ….  ( البته همراه با پاسخگو بودن این بخش ها ) از الزامات هر فروشگاه اینترنتی خوب میباشد.

11. و در نهایت مشتری مداری کامل

دوستان این بند بنظرم چکیده ای از تمامی موارد بالا میباشد و مانند یک عدد برای رتبه بندی یک فروشگاه اینترنتی میتوان از آن استفاده کرد . مشتری مداری تعریف خاص خود را دارد و نیاز به تعریف و توضیح آن نیست .
یک فروشگاه خوب قطعات الکترونیکی با طیف وسیعی از محصولات، تضمین کیفیت، قیمت‌های رقابتی، کارکنان آگاه، و قابلیت‌های آنلاین و لجستیکی قوی مشخص می‌شود. علاوه بر این، باید از مشتریان خود با منابع آموزشی، سیاست‌های بازگشت انعطاف‌پذیر، مشارکت جامعه و دسترسی پشتیبانی کند. با تمرکز بر این ویژگی ها، یک فروشگاه قطعات الکترونیکی می تواند خدمات عالی ارائه دهد و به منبعی برای علاقه مندان، دانشجویان و متخصصان در زمینه الکترونیک تبدیل شود.

لیست فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک

در ادامه به معرفی چند مورد از فروشگاه های خرید قطعات الکترونیک با توجه به مطالبی که در بالاتر ذکر شد و با اندک نگاهی به تجربه خرید و شناخت خودمان  میپردازیم . مسلما ما تمامی فروشگاهها را نمیشناسیم و یا تجربه خرید از آنها را نداشته ایم ولی در آینده و در صورت نیاز هر جند وقت یکبار به ویرایش موارد اعلام شده و یا افزایش موارد دیگر اقدام خواهد گردید . سعی شده متن معرفی آنها از صفحات داخل سایت خود بزرگواران کپی و منتشر گردد تا شما دوستان عزیز هم ( اگر قبلا شناختی نداشته اید )  با دیدگاههای ایشان بیشتر آشنا شوید :

1- فروشگاه اینترنتی ECA

مجموعه علمی ECA در سال 1382 تأسیس گشته و بعد از گذشت چندین سال و فعالیت مستمر توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و فروشگاه های قطعات الکترونیک در ایران به شمار رود که در حال حاضر بیشترین فعالیت خود را به تولید بردهای آموزشی و دانش محور و فروش اینترنتی اختصاص داده است تا بدین سان بیشترین حجم خدمت رسانی را به مشتریان شهرستانی که در تهیه قطعات با مشکل روبرو هستند داشته باشد.
مهمترین فعالیت بخش فروش ECA، در زمینه های فروش بردهای آموزشی و صنعتی و همچنین فروش قطعات الکترونیک،‌ ابزار آلات و ‌تجهیزات آزمایشگاهی و نرم افزارهای برق و الکترونیک متمرکز شده است. قیمت های درج شده در سایت نیز به روز بوده و به صورت روزانه آپدیت و برای تک فروشی ذکر شده است.
با توجه به فعالیت شرکت در زمینه تولید بردهای الکترونیکی و نیاز به استفاده از قطعات، اکثر تراشه های مهم از جمله میکروکنترلرهای موجود در فروشگاه، مستقیما از کشورهای تایوان،چین و ترکیه وارد میشوند لذا ضمن اورجینال بودن دارای قیمت رقابتی در خریدهای عمده می باشند. خواهشمند است جهت اطلاع از کیفیت و قیمت عمده قطعات با فروشگاه تماس بگیرید.

آدرس اینترنتی : https://eshop.eca.ir

آدرس دفتر مرکزی تبریز : پایین تر از چهارراه شریعتی به سمت باغ گلستان، مجتمع تجاری گلستان، واحد 7
فکس: 04135539769  شماره تماس: 80-04135539778
ایمیل: eShop.ECA @ gmail.com

دفتر مرکزی و امور مشتریان: 04135550001
زمان پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 و 15 الی 17، پنجشنبه ها از ساعت 9 الی  13 –  پیگیری تمامی موارد مربوط به فروش وبسایت از دفتر مرکزی تبریز مقدور می‌باشد.

 2- فروشگاه اینترنتی کافه ربات :

فروشگاه اینترنتی کافه ربات از سال ۱۳۹۴ و با رویکردی مشتری محور فعالیت خود را شروع کرد. تمام تصمیمات در کافه ربات بر مبنای سه اصل اتخاذ می شود: جلب رضایت مشتری، وفاداری به مسئولیت‌های اجتماعی و رعایت اخلاق حرفه ای. کافه ربات اهداف بزرگی را دنبال می کند و در این مسیر به حمایت و کمک شما احتیاج دارد

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه زیادی به تکنولوژی های روز و صنعت رباتیک در بین آنها وجود دارد. کار تیمی را خوب می شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، کافه ربات را بر اصول چهار گانه رشد، گسترش دانش، مشتری محوری و تعهد به مسئولیت های اجتماعی بنا نهادیم.
ما با باور به این ارزش ها می کوشیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم و از پیشتازان این عرصه باشیم.
ما تلاش می کنیم تا سطح دانش رباتیک را در ایران ارتقا ببخشیم
ما می کوشیم از طریق حمایت از ایده ها، توجه به نیازهای بومی و توسعه خدمات رایگان صنعت رباتیک در ایران را رشد دهیم
بهترین لحظه های زندگی کاری ما، وقتی است که صدای مشتریانمان را می شونیم و با آن ها صحبت می کنیم
ما نسبت به جامعه ای که در آن هستیم و مسئولیت های اجتماعی که داریم بی تفاوت نیستیم

آدرس اینترنتی : https://thecaferobot.com/store

تلفن پشتیبانی: 5819 9130 021
تلگرام: ۱ ۸۱ ۸۲ ۸۳ ۰۹۳۰
ساعت تماس: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹-۱۳ و ۱۴-۱۷
پنجشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۴
آدرس: تهران، خ فاطمی، نبش رهی معیری، پ 221 واحد 402 – فعالیت فروشگاه بصورت اینترنتی است.
 

3- فروشگاه اینترنتی ایده الکترونیک :

با توجه به گسترش فناوری اطلاعات در زندگی روزمره و استقبال عمومی از خریدهای آنلاین تیم تخصصی ایده الکترونیک برای توسعه کسب وکار در زمینه الکترونیک اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین قطعات و بردهای الکترونیک با شرایط زیر نموده است

فضایی مطمئن برای خرید قطعات و بردهای الکترونیک
راهنمایی و مشاوره متخصصان الکترونیک برای انتخاب محصول مناسب
ارسال سریع کالاها برای کاربران پس از ثبت سفارش
تضمین قیمت مناسب و مطمئن برای کالاهای مورد نظر
در نظر گرفتن تخفیف ویژه مشتریان فروشگاه
پشتیبانی کامل از محصولات خریداری شده توسط کاربران

آدرس اینترنتی : https://shop.ideaelec.com

  • شماره تماس: 02166751923 (18-10)
  • واتساپ یا تلگرام: 09376324850
  • ایمیل: Info@ideaelec.com
  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، نبش سی تیر، ساختمان فرقانی، طبقه اول، پلاک 10

دیدگاهتان را بنویسید